Om en dryg vecka borde jag kunna börja mitt nya liv : i Stockholm, efter så många om och men! Efter dryga tjugo år på landet i Frankrike...
 
Det är mycket som känns läskigt och osäkert : men idag så är jag allra mest rädd för att vi kör ihjäl oss på söndag, då vi måste sträck-köra de 140 milen upp till Travemünde och färjan upp till Trelleborg. Min dotter, som sen skall vidare till USA jobbar hela dagen den 15, och sonen har viktigt möte i Malmö (där han studerar) den 17... därav detta vansinne! Jag har konstant magont och tänker inte på något annat. Jag har till och med tänkt att i kväll redigera ett testamente.
 
Sen är det oron för hästarna (två hemmafödda ponnyer) som lämnas kvar här med barnens far... som ju inte har tid eller ork för dem, i synnerhet med Majken som har problem med sitt blinda öga och har veterinär två till tre ggr per månad sen i februari !!!
 
 
Men som jag sa i tidigare artikel blir jag inte helt själv i Stockholm : Gabbana kommer med mig...
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej